FAQs

Q?

4. Jakie są koszty ceny klauna wodzireja konferansjera animatora?

A.

Jak zawsze, pewnie to dla mnie najtrudniejsza odpowiedź z wszystkich pytań klienta. Jeśli pracuję jako klaun - animator, czy wodzirej, konferansjer są to całkiem bliskie, lecz inne gałęzie pracy i z pewnością mają różne ceny. Nigdy dotychczas nie publikowałem stałego cennika na mojej oficjalnej stronie i z pewnością tego nie zrobię. Dzieje się tak dlatego, że każda usługa ma wiele czynników mających wpływ na cenę końcową. Do najważniejszych czynników należy zaliczyć miedzy innymi: miejscowość eventu, data imprezy, godzina, czas trwania usługi, rodzaj usługi ( jaka postać, strój), czy mam zabrać z sobą dodatkowych animatorów. Po przeanalizowaniu tych wszystkich czynników ustalam cenę. Najłatwiej napisać maila lub zadzwonić, przekazać wszystkie czynniki mające wpływ na cenę, a ja nawet do kilkudziesięciu minut postaram się odpowiedzieć na maila lub oddzwonić z ofertą cenową pod warunkiem, że w tej chwili właśnie nie pracuję na zewnątrz. Jeśli nie odbieram, to prawdopodobnie występuję lub prowadzę imprezę, oddzwonię najszybciej jak tylko będzie to możliwe. Zadzwoń i zapytaj o cenę usług.

Q?

3. Kiedy rezerwować termin na imprezę koncert pokaz prowadzenie?

A.

Zlecenia przyjmuję na podstawie rezerwacji mailowej lub w skrajnych przypadkach telefonicznie. W zależności od charakteru imprezy, miejscowości, terminu i rodzaju zlecenia, terminy są rezerwowane w różnym przedziale czasowym, zdarza się, że klienci dzwonią do mnie ponad rok do przodu, a czasem jeden dzień przed imprezą. Jeśli termin jest wolny, wówczas mogę dokonać rezerwacji nie zależnie jak mało czasu zostało do imprezy, wydarzenia. Zdarzało się także, że klienci dzwonili kilka godzin przed imprezą, co było dla mnie czymś nie poważnym, ale jeśli jest taka potrzeba i mam taką możliwość to pomogę. Najzdrowsza zasada, kto pierwszy ten lepszy i ma właściwy termin. Najlepiej dużo wcześniej zarezerwować termin i spokojnie oczekiwać dnia nadejścia imprezy. Więc dłużej nie zwlekaj, tylko dzwoń do mnie i rezerwuj termin.

Q?

2. Jakie wymagania techniczne co zapewnić na czas trwania imprezy?

A.

Życzę sobie, abym zawsze mógł pracować na dużej profesjonalnej scenie z nagłośnieniem i oświetleniem z odpowiednim zapleczem ( garderobą), a w niej nie brakowało dobrej herbaty i ciepłego posiłku. Bardzo się cieszę, jeśli pracuję na dużej estradzie, nie pogardzę także małą sceną, lub jeśli jej nie będzie. Na odpowiedniej scenie, np. w kinie z kotarami, amfiteatrach lub innych salach teatralnych, mogę odpowiednio wcześniej przygotować swoje rekwizyty do pokazów, występów. Nie martw się, jeśli na imprezie, na którą mnie zaprosiłeś nie będzie dużej sceny lub mocnego nagłośnienia. Przywykłem do takich sytuacji, dlatego posiadam własne nowe profesjonalne nagłośnienie JBL PRX 715 - 2szt o łącznej mocy 3000 W, z mikrofonami bezprzewodowymi, oraz odtwarzaczem muzyki. Takie nagłośnienie spełni oczekiwanie każdego zamawiającego ( nawet w plenerze), wielokrotnie prowadziłem imprezy na zewnątrz, między innymi pikniki, dni dziecka, akcje promocyjne na rynku w mieście, itp. Jeśli mam pracować na sowim nagłośnieniu, to bardzo mile widziane odpowiednie napięcie elektryczne 230W o natężeniu ok.3 KW jak najbliżej miejsca instalacji nagłośnienia. Potrzebuję także jeden mały stolik. 

Q?

1. Jak długo występuje lub prowadzi imprezę klaun animator wodzirej konferansjer?

A.

Każda impreza jest inna i nie mam złotego środka, aby określić dokładnie jej długość. Od 2007 roku wypracowałem optymalnie określone czasy trwania imprez do poszczególnych postaci.
Klaun Fred, animator, wodzirej:
•otwarcia i urodziny sklepów, banków, galerii, promocja firmy - ok. 3-6h,
•pikniki, festyny, dni miasta - ok. 1-2h,
•mikołajki w firmie, instytucji - ok. 1-2h,
•bale karnawałowe w firmie, instytucji - ok. 1-2h,
•bale karnawałowe w szkole i przedszkolu - ok. 1-2h,
•dzień dziecka w firmie lub instytucji - ok. 2-3h,
•dzień dziecka w przedszkolu - ok. 1-2h,
•inne imprezy - do ustalenia,